FAQ
Film talimatını nasıl doğru bir tuş siparişi vereceğinizi öneriyoruz (tıklayın).
FAQ
Film talimatını nasıl doğru bir tuş siparişi vereceğinizi öneriyoruz (tıklayın).
I. Satın aldığımda elime ne geçecek?
Alınan bir setin fiyatı içinde klavyenizdeki kaybolan kısmı telafi etmek için gerekli olan bütün öğeler bulunur, yani:
• tuş (bazı büyük tuşlar metal menteşeler kullanırlar, bunu da veriyoruz),
• montaj altlığı (tuşun altındaki tuşu klavyeye tutturan plastik parça),
• lastik.
• tuş (bazı büyük tuşlar metal menteşeler kullanırlar, bunu da veriyoruz),
• montaj altlığı (tuşun altındaki tuşu klavyeye tutturan plastik parça),
• lastik.
II. Farklı montaj altlıkları da neyin nesi?
Çok farklı montaj altlıkları bulunur. Görünüşte aynı olan klavyelerde farklı tipte altlık olabilir ve de birbirlerine uymazlar. Tuşun yerine oturması için altlığın klavyede kullanılanla aynı olması gereklidir.
III. Doğru tuş nasıl bulunur?
Yöntem 1:
Laptop modelinizi kategori ağacından seçin. Önce laptopunuzun markasını, ardından modelini ve serisini seçin (tüm bu bilgileri cihazda bulabilirsiniz). Belirli bir modelde kullanılan klavye türlerini gösteren bir sayfaya yönlendirileceksiniz.
Yöntem 2:
Ana sayfadaki arama çubuğuna cihaz modelinizi yazın. "Ara"ya tıkladıktan sonra mevcut modeller görünecektir. Arama çubuğunun altında, doğru modelinizi nasıl gireceğinizle ilgili bilgilerle birlikte Arama çubuğunu nasıl kullanırım? butonunu bulacaksınız.
Yöntem 3:
Bizimle iletişime geçin iletişim formu. Tuşun olduğu boş alanın fotoğrafını gönderin ve hangi model olduğunu yazın, biz de uygun tuşu seçeceğiz.
Laptop modelinizi kategori ağacından seçin. Önce laptopunuzun markasını, ardından modelini ve serisini seçin (tüm bu bilgileri cihazda bulabilirsiniz). Belirli bir modelde kullanılan klavye türlerini gösteren bir sayfaya yönlendirileceksiniz.
Yöntem 2:
Ana sayfadaki arama çubuğuna cihaz modelinizi yazın. "Ara"ya tıkladıktan sonra mevcut modeller görünecektir. Arama çubuğunun altında, doğru modelinizi nasıl gireceğinizle ilgili bilgilerle birlikte Arama çubuğunu nasıl kullanırım? butonunu bulacaksınız.
Yöntem 3:
Bizimle iletişime geçin iletişim formu. Tuşun olduğu boş alanın fotoğrafını gönderin ve hangi model olduğunu yazın, biz de uygun tuşu seçeceğiz.
IV. Sağlanabilme durumu nasıl kontrol edilir?
Model ve tip seçimi yapıldıktan sonra uyan klavyelerin gösterildiği sayfada beyaza boyanmış ürünler elimizde mevcut değildir.
V. Tuşlar yeni mi?
Tuşların büyük bölümü ikinci el piyasadan gelmektedir - bu nedenle bazı ürünlerin üzerinde kullanım izlerine rastlanabilir. Sitede yayınlanan ve klavyeleri gösteren bütün fotoğraflar klavyeden sökülmüştür. Fiziki durumları resimde gösterildiği gibidir.
VI. Aldığım ürün ne zaman elime geçer?
VII. Tuşlar nasıl gönderiliyor?
Tuşlar hava kabarcıklı torbalar ile paketlenip zarfın içinde gönderiliyor.
VIII. Listede olmayan bir tuşu satın almak mümkün mü?
Eğer klavye listede yoksa – iletişim formunu kullanabilirsiniz. Forma şunları ekleyiniz:
• klavyenin resmi,
• boş alanın resmi,
• klavyenin tanımı/tarifi (mümkün olduğunca).
Büyük bir olasılıkla eşleşen tuş bulunacaktır.
• klavyenin resmi,
• boş alanın resmi,
• klavyenin tanımı/tarifi (mümkün olduğunca).
Büyük bir olasılıkla eşleşen tuş bulunacaktır.
IX. Hasarlı bir tuşu ya da montaj altlığını tamir etmek mümkün mü?
Ne yazık ki böyle bir olanak yok. Kırık parçalar çok küçük oldukları için yapıştırmaya uygun değiller.
X. Birden fazla ürün siparişinde gönderi ücreti ne kadardır?
Sipariş verilen öğelerin adedi ve boyutları ne olursa olsun, gönderim ücreti her zaman aynıdır, sevkiyat bölümündeki tabloda ücretler gösterilmiştir.
XI. Fatura almak mümkün mü?
Her bir siparişte %23 katma değer vergili faturayı Lehçe olarak veriyoruz.
XII. Tuşu kendim teslim alabilir miyim?
Ne yazık ki böyle bir olanak yok. Tüm tuşlar gönderilmeli ve ücreti firma hesabına ödenmelidir.
XIII. Benim klavyemde yerel dildeki tuşlar var (Almanca, Danimarkaca, İtalyanca v.b), farklı harfteki tuşları satın almak mümkün mü?
Resmi gösterilen her bir yerel klavyenin tuşları mevcuttur. Eğer sizin dilinizdeki klavyenin resmi gösterilmemişse, lütfen iletişime geçiniz. Yerel harf tuşlarını bulma şansımız vardır.
XIV. Almış olduğum ürünün ödemesini nasıl yapabilirim?
Kolaylık ve hız için, en popüler ödeme yöntemleri olan banka havalesi, Skrill ve PayPal hizmetlerini kabul ediyoruz.
XV. Ya yanlış tuş satın alırsam? İade edebilir miyim?
Elbette. Eğer yanlış tuş aldıysanız ya da aldığınız üründen memnun değilseniz, ürünü teslim aldıktan sonra 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Sadece bizleri böyle bir durumda e-mail ile haberdar ediniz ve ürünü aşağıdaki adrese kayıtlı gönderme ile gönderiniz.
ZWROTY i WYMIANY Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof
ul. Gogolińska 4E
47-100 Strzelce Opolskie
Poland / Polska
ZWROTY i WYMIANY Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof
ul. Gogolińska 4E
47-100 Strzelce Opolskie
Poland / Polska
İLETİŞİM